Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka otworzyła dziśswój 31 salon. Nowy sklep zlokalizowany jest w poznańskiej Galerii Malta. Jednocześnie Spółka prowadzi intensywne prace nad pozyskaniem kolejnych lokalizacji. Otwarty dziś salon to druga lokalizacja w Poznaniu. W zeszły roku otwarty został sklep w galerii Poznań Plaza. - Jesteśmy zadowoleni z wyników osiąganych w tym sklepie i widzimy jeszcze duże możliwości rozwoju na lokalnym rynku. – tłumaczy Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU. – Satysfakcjonujące wyniki osiągamy również w innych naszych sklepach. Nawet w tradycyjnie słabszym styczniu osiągnęliśmy wyniki znacznie lepsze od wyników z roku ubiegłego. W I kwartale br. zostaną otwarte jeszcze 2 salony BRIJU – w Głogowie (Galeria Glogovia) oraz w Gliwicach (CH Forum). - W tym roku planujemy otworzyć kilkanaście placówek, prawdopodobnie będzie to 12-16 sklepów. Już teraz mamy umowy na około połowę lokalizacji. Szczyt nowych otwarć przypadnie na przełom III i IV kwartału, co wynika z potrzeby odpowiedniego przygotowania salonów na najgorętszy okres przedświątecznych zakupów, jak i z harmonogramu budowy nowych centrów handlowych. – dodaje Piotrowski. W zeszłym roku sieć sklepów powiększyła się o 18 sklepów, do 30, na koniec tego roku pod marką BRIJU będzie działało już ok. 45 salonów. Nowe salony pojawia się m.in. w Mielcu i Wrześni. - Dzięki intensywnej budowie sieci sprzedaży osiągnęliśmy już poziom, który umożliwia nam korzystanie z efektów skali. W tym roku poza jej dalszym rozwojem, skupiamy się na wzroście efektywności i optymalizacjikosztów. – powiedział Piotrowski. W spółce prowadzone są działania oszczędnościowe, szczególnie w zakresie logistyki i wsparcia dla salonów. Sieć ponad 30 sklepów pozwala również na bardziej efektywne promowanie marki oraz zwiększanie sprzedażydzięki łatwiejszemu dostępowi do wyrobów. BRIJU S.A.

Zobacz również