Spółka CDRL zanotowała w styczniu 11-proc. wzrost sprzedaży w polskich sklepach. Równocześnie sprzedaż internetowa wzrosła aż o 139% w stosunku do wyniku sprzed roku.
Przychody że sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce wyniosły w styczniu 10,24 mln zł, wobec 9,24 mln zł w pierwszym miesiącu poprzedniego roku. Właściciel marki Coccodrillo osiąga równocześnie świetne wyniki w internecie. W tym kanale sprzedaży zanotował w styczniu 1,11 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 139 proc.
„Internet jest dla nas coraz ważniejszy. Dlatego stawiamy na ten kanał sprzedaży i chcemy go rozwijać nie tylko w Polsce” – powiedział prezes Marek Dworczak.
CDRL rozwija się bardzo stabilnie i konsekwentnie. W całym zeszłym roku sprzedaż spółki w polskiej sieci detalicznej wzrosła o 15 proc. do 122,35 mln zł. W tym samym czasie sprzedaż w internecie wyniosła 7,75 mln zł i była o 47% wyższa niż osiągnięta w 2014 r.
Spółka planuje obecnie m.in. realizację inwestycji w logistykę i dalszy rozwój sieci sprzedaży w Polsce oraz zagranicą.
CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.
Grupa CDRL