Spółka CDRL zanotowała w styczniu 11-proc. wzrost sprzedaży w polskich sklepach. Równocześnie sprzedaż internetowa wzrosła aż o 139% w stosunku do wyniku sprzed roku. Przychody że sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce wyniosły w styczniu 10,24 mln zł, wobec 9,24 mln zł w pierwszym miesiącu poprzedniego roku. Właściciel marki Coccodrillo osiąga równocześnie świetne wyniki w internecie. W tym kanale sprzedaży zanotował w styczniu 1,11 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 139 proc. „Internet jest dla nas coraz ważniejszy. Dlatego stawiamy na ten kanał sprzedaży i chcemy go rozwijać nie tylko w Polsce” – powiedział prezes Marek Dworczak. CDRL rozwija się bardzo stabilnie i konsekwentnie. W całym zeszłym roku sprzedaż spółki w polskiej sieci detalicznej wzrosła o 15 proc. do 122,35 mln zł. W tym samym czasie sprzedaż w internecie wyniosła 7,75 mln zł i była o 47% wyższa niż osiągnięta w 2014 r. Spółka planuje obecnie m.in. realizację inwestycji w logistykę i dalszy rozwój sieci sprzedaży w Polsce oraz zagranicą. CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r. Grupa CDRL

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również