Grupa Nokaut podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z portalem Onet.pl. Wartość umowy opiewa na kwotę 1,85 mln złotych i przewiduje 2-letnią współpracę. Oferty Nokaut.pl będą emitowane na głównej stronie Onetu w segmencie e-commerce. To kolejna umowa Grupy Nokaut - w Q1 2012 spółka podpisała strategiczne umowy z portalem Gazeta.pl i Wirtualna Polska, dzięki którym zwiększy grono użytkowników Nokaut.pl. - Współpraca z Onetem to trzeci strategiczny projekt partnerski, który udało nam się zrealizować w ciągu ostatnich czterech miesięcy. Kontynuujemy tym sposobem proces powiększania liczby źródeł ruchu dla porównywarki. Dzięki kolejnej umowie największe polskie portale będą generować łącznie nawet 1,5 mln wizyt w Nokaucie - mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl. W marcu 2012 Nokaut.pl zanotował 2,62 mln użytkowników, czyli o 140% więcej niż miesiąc wcześniej, co daje trzecie miejsce w kategorii e-commerce w Polsce. Porównywarka bardzo szybko powróciła na wysokie miejsca w wyszukiwarce Google po lutowym wprowadzeniu filtrów, natomiast najnowsze – majowe stosowanie filtrów przez Google w żaden sposób nie dotknęło wyników wyszukiwania Nokaut.pl.

Zobacz również