Notowana na rynku NewConnect spółka mPay S.A – dostawca innowacyjnych rozwiązań w obszarze płatności mobilnych – prezentuje wyniki finansowe za IV kwartał 2015 r. Wypracowany przez spółkę rezultat potwierdza, że mPay S.A. nie tylko kroczy ścieżką stabilnego rozwoju, ale również notuje wyraźne przyspieszenie – zarówno w obszarze podstawowej działalności, jak i w nowych segmentach, w które angażuje się od kilkunastu miesięcy. Zysk netto na IV kwartał roku obrotowego 2015 wyniósł 112 tys. zł.
Bardzo dobre wyniki finansowe są efektem m.in. objęcia pod koniec III kwartału 2015 r.
funkcji Prezesa Zarządu przez Macieja Orzechowskiego – doświadczonego
managera z branży IT. Wyznaczone przez niego kierunki rozwojowe i cele oraz ich konsekwentna realizacja znajdują bezpośrednie odzwierciedlenie w coraz wyższych zyskach i obiecujących perspektywach na kolejne kwartały.
Podstawę realizowanej przez mPay S.A. strategii stanowią:
sprzedaż usług integracyjnych w obszarze systemów płatności mobilnych, ciągłe rozwijanie portfolio produktowego i ekspansja na rynki lokalne oraz zagraniczne.
W IV kwartale 2015 r. spółka postawiła na promowanie swojego flagowego produktu – aplikacji mobilnej mPay, dostępnej w wersjach na platformy Android, iOS i Windows Phone, zainicjowała rozmowy z liczną grupą jednostek
administracji samorządowej, czego celem jest dalsze rozszerzanie
sieci akceptacji płatności mobilnych za parkowanie oraz bilety komunikacyjne, a także wprowadziła na rynek jeden z pierwszych w Polsce portfeli
elektronicznych w standardzie MasterPass – mPay Wallet. W obszarze ekspansji zagranicznej, spółka mPay sukcesywnie realizowała procedury, które umożliwią uruchomienie systemu płatności mobilnych w Bahrajnie. Ponadto mPay S.A. rozszerzyła swój zakres kompetencji w ramach współpracy z Grupą LEW S.A., jej większościowym udziałowcem, co otworzyło jej
dostęp do sieci potencjalnych nowych
klientów.
Należąca do mPay S.A.
marka Doładowania.pl w przedmiotowym okresie również notowała stabilny rozwój, co
korzystnie wpłynęło na wyniki spółki.
„Wyniki, jakie wypracowaliśmy w ostatnim kwartale ubiegłego roku są bardzo obiecujące. Wiele jednak przed nami. Jesteśmy zorientowani na dalszy rozwój produktów oraz stworzenie interesującej
oferty dla obecnych i nowych użytkowników płatności mobilnych. Wczesną wiosną zamierzamy zaprezentować nowe rozwiązania i usługi, stworzone z myślą o segmentach m-payments,
m-commerce oraz e-commerce. Na ten moment mogę wyjawić, że będą one
dedykowane zarówno konsumentom, jak i biznesowi” – powiedział Maciej Orzechowski, Prezes Zarządu, mPay S.A.
mPay S.A.