Performance marketing wpływa bezpośrednio na wzrost sprzedaży nawet najtrudniejszych produktów. Dowód? Przeprowadzona kampania wygenerowała ponad 8 tys. rejestracji transakcji za pomocą kart kredytowych w ciągu dwóch miesięcy.
Jedna z największych sieci płatniczych na świecie, w Polsce funkcjonująca od ponad 18 lat, zleciła sieci afiliacyjnej NetSales
zaprojektowanie i przeprowadzenie akcji aktywizacji użytkowników jej kart kredytowych.
Kampanie afiliacyjne, w których specjalizuje się sieć, w głównej mierze opierają się na współpracy pomiędzy reklamodawcami oraz właścicielami witryn internetowych, czyli wydawcami. Do zadań NetSales należą...
To tylko fragment artykułu, który ukazał się w Proseed #31. Aby uzyskać pełny dostęp do unikalnych treści magazynu zamów subskrypcję na proseedmag.pl/subskrypcja.
Wolisz słuchać? Pobierz Proseed Audio #31 za jedyne 9,90 zł.
Chcesz sprawdzić jakość, zanim zapłacisz? Zapisz się na darmowy newsletter i otrzymuj co miesiąc bezpłatne wydanie Proseed.
Zdjęcie w nagłówku artykułu zostało udostępnione dzięki uprzejmości serwisu fotolia.com (© Olivier Le Moal)