Budka telefoniczna do biura - jakie są jej zalety?

Korzystanie z budek telefonicznych kojarzy się na ogół z wykonywaniem połączeń z telefonów ogólnodostępnych w miejscach publicznych, które wciąż spotyka się w Wielkiej Brytanii. Dawne budki telefoniczne wyparły telefony komórkowe, jednak budki nowego typu znajdują zastosowanie w przestrzeni biurowej. Dowiedz się, dlaczego warto mieć budkę telefoniczną we własnym biurze.
1. Budka telefoniczna do biura - idealna do calli
2. Więcej prywatności podczas rozmów z klientem
Liczba budek w biurach rośnie szybko w szczególności w Warszawie i innych dużych miastach. Dzięki nim pracownicy biur mogą prowadzić rozmowy w komfortowych warunkach bez przeszkadzania innym osobom w biurze. W zależności od wielkości budka może służyć do calli do klientów lub zapewniać prywatność podczas przedstawiania wrażliwych szczegółów oferty. Poznaj zalety budek telefonicznych do biura.
Budka telefoniczna do biura - idealna do calli
Budka telefoniczna do biura odpowiada na potrzeby współczesnych pracowników biurowych i klientów firm. Telefon do klienta można wykonać z każdego miejsca, jednak rozmowa przynosi najlepsze efekty, gdy ma się możliwość prowadzenia dialogu w cichym i spokojnym miejscu. Klient ceni sobie możliwość poznawania szczegółów oferty bez wysłuchiwania męczącego szumu w tle i ryzyka, że dane wewnętrzne firmy zostaną usłyszane przez osoby, które nie powinny mieć do nich dostępu.
Budka może działać również jako galeria zdjęć i slajdów, które przedstawia się klientowi w prezentacji na ekranie monitora. W mniejszych i większych budkach montowane są ekrany, które po podłączeniu do komputera umożliwiają prowadzenie rozmowy w cztery oczy z klientem i pokazywanie mu np. projektu strony www lub zdjęcia wykonanego podczas audytu.
Więcej prywatności podczas rozmów z klientem
Ważnym atutem budki telefonicznej do biura jest wygłuszanie pomieszczeń. Budka z daszkiem i solidnymi ściankami jest łatwa do złożenia, jednak pomimo prostej konstrukcji znakomicie tłumi dźwięki. Można zastosować ją w biurach open space o dużej powierzchni bez ryzyka, że kilkadziesiąt osób w jednym pomieszczeniu zagłuszy rozmowę prowadzoną we wnętrzu budki. Zwykłe ścianki działowe z karton-gipsu lub przeszklenia są pod tym względem mniej wydajne.
Co ważne, budka telefoniczna wygłusza rozmowy, lecz nie ogranicza dostępu do sieci Wi-Fi. Dzięki temu jej użytkownicy mogą prowadzić calle bez zakłóceń i korzystać z szybkiego Internetu bez żadnych przeszkód. Przez cały czas trwania rozmowy Internet jest dostępny w budce bez konieczności otwierania drzwi.