Korzystanie z budek telefonicznych kojarzy się na ogół z wykonywaniem połączeń z telefonów ogólnodostępnych w miejscach publicznych, które wciąż spotyka się w Wielkiej Brytanii. Dawne budki telefoniczne wyparły telefony komórkowe, jednak budki nowego typu znajdują zastosowanie w przestrzeni biurowej. Dowiedz się, dlaczego warto mieć budkę telefoniczną we własnym biurze.

1. Budka telefoniczna do biura - idealna do calli

2. Więcej prywatności podczas rozmów z klientem

Liczba budek w biurach rośnie szybko w szczególności w Warszawie i innych dużych miastach. Dzięki nim pracownicy biur mogą prowadzić rozmowy w komfortowych warunkach bez przeszkadzania innym osobom w biurze. W zależności od wielkości budka może służyć do calli do klientów lub zapewniać prywatność podczas przedstawiania wrażliwych szczegółów oferty. Poznaj zalety budek telefonicznych do biura.

Budka telefoniczna do biura - idealna do calli

Budka telefoniczna do biura odpowiada na potrzeby współczesnych pracowników biurowych i klientów firm. Telefon do klienta można wykonać z każdego miejsca, jednak rozmowa przynosi najlepsze efekty, gdy ma się możliwość prowadzenia dialogu w cichym i spokojnym miejscu. Klient ceni sobie możliwość poznawania szczegółów oferty bez wysłuchiwania męczącego szumu w tle i ryzyka, że dane wewnętrzne firmy zostaną usłyszane przez osoby, które nie powinny mieć do nich dostępu.

Budka może działać również jako galeria zdjęć i slajdów, które przedstawia się klientowi w prezentacji na ekranie monitora. W mniejszych i większych budkach montowane są ekrany, które po podłączeniu do komputera umożliwiają prowadzenie rozmowy w cztery oczy z klientem i pokazywanie mu np. projektu strony www lub zdjęcia wykonanego podczas audytu.

Więcej prywatności podczas rozmów z klientem

Ważnym atutem budki telefonicznej do biura jest wygłuszanie pomieszczeń. Budka z daszkiem i solidnymi ściankami jest łatwa do złożenia, jednak pomimo prostej konstrukcji znakomicie tłumi dźwięki. Można zastosować ją w biurach open space o dużej powierzchni bez ryzyka, że kilkadziesiąt osób w jednym pomieszczeniu zagłuszy rozmowę prowadzoną we wnętrzu budki. Zwykłe ścianki działowe z karton-gipsu lub przeszklenia są pod tym względem mniej wydajne.

Co ważne, budka telefoniczna wygłusza rozmowy, lecz nie ogranicza dostępu do sieci Wi-Fi. Dzięki temu jej użytkownicy mogą prowadzić calle bez zakłóceń i korzystać z szybkiego Internetu bez żadnych przeszkód. Przez cały czas trwania rozmowy Internet jest dostępny w budce bez konieczności otwierania drzwi.


Zobacz również

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Obieg dokumentów w firmie a ochrona danych osobowych
Obieg dokumentów w firmie a ochrona danych osobowych
Co musisz wiedzieć o market mappingu w rekrutacji?
Co musisz wiedzieć o market mappingu w rekrutacji?