Firmowe konferencje to dobry sposób na reklamowanie naszej firmy. Oprócz odpowiednich materiałów merytorycznych prezentujących nasze usługi oraz ofertę warto zadbać także o gadżety reklamowe. Na jakie gadżety reklamowe mogą liczyć przedsiębiorcy i czym kierować się przy wyborze gadżetów reklamowych? Pamiętaj, udając się na konferencję, że twoje gadżety reklamowe mogą nawet bardziej przyciągnąć uwagę niż twoja oferta. Jeśli wybierzesz coś bardzo charakterystycznego, innowacyjnego klienci zapamiętają cię. Jeśli nie teraz, to nawet w przyszłości mogą skorzystać z twoich usług. Dlatego rozdawanie gadżetów reklamowych pozwoli nam pozyskać nowych klientów, a jednocześnie urozmaici nasze materiały konferencyjne. 

Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:

  • czym kierować się przy wyborze materiałów reklamowych
  • gdzie kupić materiały reklamowe
  • jak wybrać najlepsze materiały reklamowe

Odpowiednie zaprezentowanie oferty na konferencji branżowej to nie lata wyzwanie dla przedsiębiorstwa. Warto skupić się na trzech ważnych aspektach: personelu, który będzie prezentował ofertę firmy, stoisku wraz z odpowiednimi materiałami dotyczącymi ofert i usług, a także gadżetami reklamowymi, które pozwolą zdobyć serca i wbić się w pamięć uczestników konferencji i potencjalnych klientów. Dziś skupimy się na tej ostatniej kwestii.

Jak wybrać gadżety reklamowe na konferencje?

Chcąc wybrać odpowiedni gadżet reklamowy na konferencję mamy często dylemat co właściwie powinno nami kierować przy ich zakupie. Kiedyś dużą popularnością cieszyły się między innymi słodycze w opakowaniach z logo firmy. Później bardzo ceniono sobie kubki reklamowe, a następnie do łask zakradły się eko torby z logo firmy. Przy ogromnym wyborze gadżetów reklamowych coraz trudniej jest wymyślić coś naprawdę oryginalnego. Możemy kupować gadżety reklamowe o różnym charakterze, różnej wielkości i o bardzo różnej cenie. Mogą to być długopisy reklamowe, otwieracze do butelek z logo, case`y bądź podstawki do telefonu. Modne są również ekologiczne gadżety reklamowe. Ciekawym rozwiązaniem będzie np. zegar reklamowy z logo firmy i wiele, wiele innych produktów. Najważniejsze, aby były to dobrze dobrane gadżety reklamowe, oddające charakter naszej działalności.

Warto postawić na coś nieoczywistego. Coś co może na początku nie kojarzyć się z naszą firmą. Oczywiście warto przy tym brać pod uwagę budżet jaki mamy na gadżety reklamowe oraz ilość zamawianych produktów. Warto by takie akcesoria reklamowe nie stanowiły później obciążenia dla naszego budżetu, ewentualnie mogły być przechowywane dłużej i służyć nie tylko na jednej konferencji firmowej.

Gdzie kupić gadżety konferencyjne z logo firmy?

Gadżety reklamowe na konferencję możemy kupić bezpośrednio od producenta gadżetów reklamowych, w jego sklepie internetowym (np. https://taniegadzety.pl/gadzety-tematyczne/gadzety-reklamowe-na-konferencje) bądź na specjalne zamówienie, omawiając z producentem gadżetów reklamowych nasze potrzeby. Może on pomóc nam w odpowiednim wyborze produktów reklamowych, by jak najlepiej zapadły w pamięć potencjalnych klientów. Pomoże nam również oszacować budżet na gadżety reklamowe, a także podpowie jaką ilość gadżetów reklamowych zamówić. Dzięki temu unikniemy sytuacji, w której zamówimy za dużo lub za mało gadżetów na konferencję.

Wybór akcesoriów jest bardzo szeroki. Dlatego warto dobrze przemyśleć nasz zakup oraz wydatki jakie chcemy na nie ponieść. Przy wyborze gadżetów reklamowych na konferencją kierujmy się nie tylko budżetem, ale także starajmy się zaskoczyć potencjalnych odbiorców tego typu produktów.


Zobacz również

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Obieg dokumentów w firmie a ochrona danych osobowych
Obieg dokumentów w firmie a ochrona danych osobowych
Co musisz wiedzieć o market mappingu w rekrutacji?
Co musisz wiedzieć o market mappingu w rekrutacji?