Przemyślana kampania reklamowa to klucz do sukcesu każdej firmy. W takiej kampanii trzeba uwzględnić wszystkie możliwe kanały dystrybucji reklamy, które sprawdzą się w przypadku danego produktu. Nie można zapominać o tradycyjnych, fizycznych nośnikach reklamy, takich jak foldery reklamowe, ulotki składane, kalendarze czy inne materiały reklamowe. Najważniejszy jest tutaj wysokiej jakości druk cyfrowy, dlatego wyjaśniamy, gdzie wydrukujesz najlepsze kalendarze.

Druk folderów reklamowych, kalendarzy i ulotek – gdzie drukować materiały reklamowe?

Nieodłączną częścią kampanii marketingowej jest przygotowanie materiałów reklamowych. W przypadku fizycznych nośników reklamy – takich jak ulotki, wizytówki, teczki, foldery firmowe – należy zadbać o najwyższej jakości druk folderów oraz innych materiałów.

Do tego celu koniecznie wybierz profesjonalną drukarnię z nowoczesnym parkiem maszynowym – taką jak Graphic House. Drukarnia pracuje z wykorzystaniem aż trzech różnych technologii: druk offsetowy, cyfrowy i wielkoformatowy. Technologia jest dobierana indywidualnie do każdego zlecenia, zgodnie z potrzebami klienta.

W drukarni bez problemu zamówisz druk kalendarzy reklamowych:

  • druk kalendarzy trójdzielnych
  • druk kalendarzy czterodzielnych
  • druk kalendarzy planszowych
  • druk kalendarzy książkowych
  • druk kalendarzy biurkowych

Poza możliwością wyboru różnych rodzajów kalendarzy i technologii druku, istotne są także atrakcyjne ceny druku. Ponadto jako klient możesz liczyć na wsparcie i profesjonalne doradztwo na każdym etapie, aż do ostatecznego zatwierdzenia projektu graficznego.

Druk kalendarza – dlaczego to ważny element strategii marketingowej?

Usługa druku folderów reklamowych, ulotek, wizytówek, druk katalogów, teczek i oczywiście kalendarzy to bardzo ważna część kampanii marketingowej. Foldery reklamowe oraz inne tego typu materiały pozwalają dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów. Wśród tych materiałów bez wątpienia wyróżniają się właśnie kalendarze.

Kalendarz to świetne miejsce, aby wyeksponować logo firmy oraz grafikę reklamową. Są to przedmioty, których używają wszyscy – od klientów biznesowych po osoby prywatne, czyli potencjalnych klientów. Łatwo dopasować je do grupy docelowej; kalendarze używa przecież każdy, niezależnie od wieku. Wystarczy przygotować uniwersalną grafikę.

Stanowią przykuwającą uwagę reklamę wszędzie tam, gdzie się pojawią. Należy też pamiętać, że to inwestycja w reklamę na cały rok. Przy tym kalendarze są relatywnie tanie w produkcji. Taki kalendarz to doskonałe narzędzie do budowania świadomości marki. Może także służyć promowaniu produktów lub usług. Ponadto jest to świetny sposób budowania długotrwałych relacji z klientami i sposób podtrzymania kontaktu.

Podsumowując; kalendarze to świetny nośnik reklamy, używany i sprawdzony od dziesiątek lat (obok ulotek, wizytówek, folderów reklamowych, teczek itp.). Jeśli zależy ci na stworzeniu estetycznego kalendarza, to zwróć się do profesjonalnej drukarni. Wydrukowane w technologii druku offsetowego kalendarze będą promować twoją firmę przez cały rok w dowolnych miejscach.


Zobacz również