Dbanie o kontakty z klientami jest bardzo ważne, ponieważ to od naszych relacji z nimi zależy dalszy rozwój naszej firmy. Jeżeli chcemy możliwie jak najszybciej i najlepiej obsługiwać kolejne zamówienia, prędzej czy później potrzebna nam będzie pomoc - oprogramowanie oraz zestaw procedur, które uporządkują nasze relacje z klientami oraz pozwolą na obsłużenie dużej ich liczby. Czy Salesforce nam w tym pomoże? Jak działa i na czym polega CRM? 

1. Na czym polega CRM?

2. Salesforce - co to jest?

3. Jak wykorzystać Salesforce service cloud w biznesie?

4. Rozwiązania chmurowe dla biznesu - największe zalety

 Na czym polega CRM?

Zadowolenie klientów jest priorytetem dla każdego przedsiębiorstwa, które planuje rozwój oraz chce pozyskiwać nowe kontakty. Aby usprawnić proces komunikacji i zarządzania relacjami pomiędzy nami a naszymi odbiorcami powstała filozofia CRM (ang. customer relationship management), która zbiera w sobie rozwiązania umożliwiające jak najlepsze wypełnienie tych zadań. Zastosowanie tej filozofii jest prostsze, gdy wykorzystujemy przeznaczone do tego narzędzia, jak na przykład dedykowane oprogramowanie. Dzięki niemu możemy z łatwością tworzyć procedury ułatwiające zarówno kontakt z klientem, jak i obsługę zamówień czy też komunikację między naszymi pracownikami.

 Salesforce - co to jest?

Salesforce jest jedną z aplikacji, które umożliwiają przekucie filozofii w rzeczywistość i pozwalają wdrożyć praktyczne procedury oraz rozwiązania, dzięki którym łatwiej jest nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie dla naszych klientów. Co więcej, działa ona w technologii sales cloud, czyli dostarcza nam funkcjonalności chmury. Jest to bardzo duże ułatwienie dla użytkownika, ponieważ pozwala na dostęp do niezbędnych narzędzi i spisu procedur z praktycznie dowolnego miejsca.

 Jak wykorzystać Salesforce service cloud w biznesie?

Przy implementacji Salesforce powinniśmy wziąć pod uwagę zarówno naszych klientów, jak i pracowników. Jest to w końcu rozwiązanie mające ułatwić komunikację pomiędzy tymi dwoma grupami. Powinno mieć zatem wszystkie niezbędne narzędzia, które przydadzą się naszym pracownikom w ułatwieniu i usprawnieniu komunikacji z naszymi odbiorcami. Co więcej, aplikację tę możemy dopasować ściśle do naszych indywidualnych potrzeb poprzez tworzenie własnych procedur oraz programowanie ich bezpośrednio w ramach Salesforce. Aby uzyskać dostęp do takich możliwości wystarczy, że nawiążemy współpracę z developerem potrafiącym poruszać się w tym środowisku.

 Rozwiązania chmurowe dla biznesu - największe zalety

Praca w chmurze jest bardzo praktyczna z punktu widzenia biznesu. Możemy z łatwością korzystać z naszych narzędzi w dowolnym miejscu, zarówno w biurze jak i u klienta. Nie jesteśmy związani z miejscem, ani nawet konkretnym komputerem czy innym urządzeniem - wystarczy, że mamy dostęp do internetu. Z punktu widzenia klienta również jest to bardzo praktyczne rozwiązanie, ponieważ jesteśmy w stanie zapewnić mu najwyższy standard obsługi zawsze i wszędzie, bez względu na okoliczności.

Salesforce to potężne narzędzie pozwalające na wdrożenie filozofii CRM w naszej firmie. Dzięki temu możemy sprawniej zarządzać działaniami w ramach naszej firmy, co przełoży się bezpośrednio na to, w jaki sposób obsługujemy klientów oraz ich zamówienia. Wybierając Salesforce możemy dodatkowo działać w chmurze, na jednym z najpowszechniejszych systemów CRM na świecie, co zapewnia nam bezpieczeństwo, wsparcie oraz dostęp do najnowszych technologii w ramach jednego oprogramowania.


Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Obieg dokumentów w firmie a ochrona danych osobowych
Obieg dokumentów w firmie a ochrona danych osobowych
Co musisz wiedzieć o market mappingu w rekrutacji?
Co musisz wiedzieć o market mappingu w rekrutacji?