Pyszne, wszechstronne, urocze, a przy tym również kapitalne jako forma reklamy – jeżeli szukasz pomysłu na oryginalne gadżety firmowe, słodycze sprawdzą się w tej roli doskonale. Dzisiaj można kupić je w wielu wyśmienitych wariantach do wyboru i dodatkowo w przystępnych cenach. Słodycze reklamowe to wyjątkowy pomysł na upominki – dzięki nim można od razu wywołać uśmiech na twarzy obdarowanej osoby. Mają przy tym naprawdę uniwersalne zastosowanie, ponieważ mogą być wykorzystane jako element szeroko zakrojonej kampanii marketingowej, ale także mogą być samodzielnym prezentem dla klientów, kontrahentów czy też dla pracowników. Firmy zajmujące się produkcją słodyczy reklamowych mają w asortymencie szeroką gamę pysznych propozycji – są to między innymi czekoladki w różnych kształtach, cukierki reklamowe, ciasteczka i ciastka, produkty fit, na przykład cukierki bez cukru, dropsy i miętusy, gumy do żucia, żelki z logo, lentilki, lizaki reklamowe, a to tylko kilka propozycji, ponieważ jest ich do wyboru znacznie więcej. Aby słodycze te mogły pełnić również rolę marketingową, wzbudzać pozytywne skojarzenia z firmą i zachęcać do skorzystania z jej oferty, warto również pomyśleć o skorzystaniu z usługi personalizacji ich opakowań. Polega ona przede wszystkim na wykonaniu na nich nadruków zgodnie z projektem klienta – najczęściej opakowanie ma wówczas kolory identyfikujące firmę, jej logo lub nazwę. W przypadku większych słodyczy, na przykład tabliczek czekolady, można również uzupełnić je o grafiki czy napisy. Jednak nawet takie opakowanie długo nie posłuży – zwykle od razu po skonsumowaniu zawartości zostanie wyrzucone do kosza. Dlatego też firmy oferujące słodycze reklamowe mają w tym przypadku jeszcze jedną propozycję, a mianowicie puszki reklamowe wypełnione słodkościami, na przykład mogą być do pralinki, mini tabliczki czekolady, dropsy czy cukierki – często do wyboru jest szeroka gama różnych słodyczy. Puszki reklamowe mogą być również poddawane personalizacji – w tym przypadku nadruk wykonuje się na puszce albo też jest on na niej naklejany. W ten sposób klient przeważnie pozostawia sobie puszkę z zawartością na dłużej, a nawet wtedy, gdy zostanie ona już ze smakiem opróżniona, nie wyrzuca jej od razu, ale pozostawia na inne drobiazgi, na przykład na spinacze, śrubki, biżuterię w zależności od wymiarów i kształtu puszki. Słodycze w puszkach reklamowych są wprawdzie droższe, niemniej jednak są one również atrakcyjnym wyborem pod kątem marketingowym. Również słodycze podarowane w takim eleganckim opakowaniu bardziej cieszą i wpływają na wizerunek firmy, która ceni swoich klientów oraz kontrahentów, przekazując im taki efektowny upominek. Dzisiaj słodycze w puszkach reklamowych oferowane są w wielu firmach oferujących słodycze reklamowe. Dostępne są one również w firmie Słodkie Upominki, która specjalizuje się w sprzedaży rozmaitych słodyczy reklamowych.

Zobacz również