Lekarze podstawowej opieki medycznej, specjaliści, nowoczesny sprzęt, 6 gabinetów. Do grona najemców największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku dołączyło Centrum Medyczne Magnolia Park.
W największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku otwarto Centrum Medyczne Magnolia Park. Prywatna przychodnia znajduje w sąsiedztwie salonu Home & You, tuż przy wejściu od strony sklepu Decathlon. 6 gabinetów zajmuje łączną powierzchnię 250 mkw.
Pacjentów przyjmują zatrudnieni na stałe lekarze podstawowej opieki (pediatra i internista) oraz specjaliści: stomatolog (stomatologia estetyczna, zachowawcza, dziecięca, protetyka, chirurgia, perinatologia, radiologia), otolaryngolog, dermatolog i lekarz medycyny estetycznej (toksyna botulinowa, wypełnienia, mezoterapia, lipoliza). Przychodnia zapowiada organizację bezpłatnych programów profilaktycznych.
Centrum Medyczne Magnolia Park działa siedem dni w tygodniu, w godzinach otwarcia galerii handlowej. Pacjenci nie muszą mieć wykupionego abonamentu czy założonej karty. Wystarczy, że zarejestrują się osobiście, telefonicznie lub na stronie internetowej. W oczekiwaniu na konsultację medyczną mogą korzystać z bogatej oferty handlowej Magnolia Park. Tuż przed wizytą otrzymują przypomnienie w formie wiadomości SMS.
- Jesteśmy nowoczesną galerią handlową, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Nieustannie koncentrujemy się na tym, żeby pod jednym dachem zapewnić najbardziej różnorodną i kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku – mówi Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland. - Otwarcie Centrum Medycznego Magnolia Park pozwala nam utrzymać wypracowaną pozycję i cieszyć się zainteresowaniem klientów i najemców – dodaje.
Magnolia Park liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie 100 tys. mkw. Wśród najemców centrum znajduje się 250 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, RESERVED, Saturn, TOUS, W. Kruk, Zara, Decathlon, TK Maxx, pierwszy na Dolnym Śląsku salon Tallinder, LC Waikiki, The North Face, Decimas, Crocs, Superdry czy Samsung Brand Store. Klienci mogą korzystać z oferty 7-salowego Kina Helios, centrum Jatomi Fitness, sali zabaw dla dzieci, a także hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki. Powstają tu kolejne sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki.
Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na odbywające się tu liczne koncerty, imprezy sportowe, pokazy mody i inne wydarzenia organizowane w centrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
Źródło obrazka: