Jak stworzyć stronę internetową lepszą od konkurencji?
20 sierpnia 2019
Agencje reklamoweNiestety, sam dobry produkt to za mało, aby przebić się przez konkurencję. Równie ważna jest reklama i promocja marki. Agencja reklamowa zaplanuje jak mają wyglądać reklamy promujące Twoją firmę, markę lub produkt. Zaproponują Ci najodpowiedniejsze przekaźniki – czasopisma, radio, telewizję lub internet. Zadbają także o wykupienie miejsca w mediach, na billboardach czy na city light. Taka współpraca może przynieść wymierne korzyści, jednak jest tylko jedną z części marketingu.Agencje PRZadaniem agencji PR jest zadbanie o Twój wizerunek. Działa tutaj stara zasada: jak Cię widzą, tak Cię piszą. Istotne dla tego typu agencji jest to, aby nazwa Twojej firmy często pojawiała się w mediach, aby ciągle było o Tobie głośno – oczywiście z pozytywnym wydźwiękiem. Jeśli chcesz zorganizować konferencję prasową i marzysz, aby o Twojej marce wszyscy mówili dużo o dobrze, znajdź odpowiednią agencję PR.Agencje BTLJeśli myślisz o promocji „w terenie” – zwróć się do agencji BLT. Oczywiście, sam możesz zorganizować event, nadzorować merchandising, zatrudnić hostessy i wysłać je na promocje. I prawdopodobnie poradziłbyś sobie z takim wyzwaniem, jednak korzystniej będzie powierzyć tego typu zadania wyspecjalizowanej agencji. Zaoszczędzisz sporo czasu, nerwów i pieniędzy, nawet jeśli w pierwszej chwili wyda Ci się to absurdalnym wydatkiem.Agencje social mediaRównie trudno jest zorganizować promocję w internecie, zwłaszcza w mediach społecznościowych. Agencja social media nie tylko przygotuje dla Ciebie strategię komunikacji, ale także pomoże w stworzeniu swoistej społeczności wokół Twojej marki. Pomysły na angażujące internautów posty nie skończą się po dwóch tygodniach, a ewentualne kryzysy zostaną szybko zażegnane – co jest bardzo ważne w dzisiejszych, internetowych czasach. |