BR MORE HUMAN!
PERSONALIZACJA to jeden z tematów przewodnich Golden Marketing Conferencje 2016. Marketing musi stać się bardziej ludzki. Nie możemy zasypywać odbiorcy treściami, które go nie dotyczą. Większość osób chce oglądać reklamy, ale warunek jest jeden – te muszą naprawdę zainteresować. Naucz się korzystać z narzędzi, które to ułatwią! 
Marketing automation, geolokalizacja, dane behawioralne, neuronauka. Brzmi nieludzko? Ale to właśnie te innowacje sprawiają, że marketing staje się ludzki i jakkolwiek to zabrzmi, zabójczo skuteczny!
Już 15-16 listopada w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się Golden Marketing Conference 2016. Uczestnicy będą mieli szansę wziąć udział w prelekcjach prowadzonych przez min. prof. Rafała Ohme, Rafała Brzoskę, Mateusza Grzesiaka, Pawła Tkaczyka czy Joannę Janowicz. Jednak Golden Marketing Conference to nie tylko merytoryczne, pogłębione, inspirujące wykłady, ale także praktyczne warsztaty, na których będzie można poznać innowacyjne narzędzia marketingowe w działaniu.
Jesteś pracownikiem agencji reklamowej lub freelancerem? Jesteś właścicielem małego przedsiębiorstwa lub dużej firmy? Jesteś szefem departamentu i odpowiadasz za działania marketingowe? Musisz tu być! Ta branża nigdy nie śpi…

Zobacz również