Aktualności

100 tys. sprzedanych znaczków po miesiącu działania Envelo

Envelo

Ponad 100 000 sprzedanych neoznaczków w pierwszym miesiącu działania Envelo.pl – platformy internetowej Poczty Polskiej. Envelo to marka Poczty Polskiej integrująca elektroniczne usługi pocztowe.

Neoznaczek jest pierwszym z trzech produktów elektronicznych dostępnych na www.envelo.pl. Z platformy można także wysłać list i kartkę pocztową, które w sposób tradycyjny dostarczy listonosz.

W ciągu pierwszego miesiąca funkcjonowania platformy sprzedaliśmy ponad 100 000 neoznaczków. Nasi klienci założyli kilka tysięcy kont na platformie Envelo.pl, a prawie wszystkie są aktywne. Najbardziej popularne nominały neoznaczka to oczywiście 1,60 PLN dla listu ekonomicznego oraz 2,35 PLN dla priorytetowego – mówi Grzegorz Świdwiński, prezes zarządu Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

W pierwszym kwartale 2014 r. neoznaczki będzie można uatrakcyjnić dodając swoje własne zdjęcie lub logotyp. Pojawi się także możliwość opłacenia nimi przesyłek zagranicznych oraz listów rejestrowanych.

W przyszłości do portfolio usług cyfrowych Envelo mają dołączyć faktura elektroniczna, list skanowany, czyli elektronizacja korespondencji przychodzącej, ePodpis i eUmowa czyli podpisywanie elektronicznych dokumentów z poświadczeniem zapewniającym moc prawną czy finalnie elektroniczny list rejestrowany.

Komentarze