Szefowie porównywarki cen należącej do Grupy Allegro postawili na responsive web design. Nowy layout Ceneo automatycznie dopasowuje się do rozdzielczości ekranu, na którym jest wyświetlany. Nowością jest też możliwość rejestracji i logowania się za pośrednictwem konta na Allegro, Google+ czy Facebooku. Nowa wersja Ceneo działa zauważalnie szybciej od poprzedniej, co jest dużą zaletą. Odświeżony wygląd charakteryzuje się prostotą i czytelnością, a interfejs jest wygody w obsłudze. Ceneo zadbało również o zdjęcia produktów w wysokiej rozdzielczości, które skuteczniej zachęcają do zakupów. Wprowadzone zmiany oceniam na duży plus. Ceneo.pl ma już ponad 7 lat. Serwis miesięcznie odwiedza ponad 4 mln unikalnych użytkowników, generując ponad 70 mln odsłon. Obecnie Ceneo ma w swojej ofercie ponad 12 mln ofert z niemalże 5 tyś. sklepów internetowych. Od 2007 roku porównywarka funkcjonuje w ramach Grupy Allegro.

Zobacz również