Aktualności Biznes

Ceneo.pl zmienia layout

ceneologo

Szefowie porównywarki cen należącej do Grupy Allegro postawili na responsive web design. Nowy layout Ceneo automatycznie dopasowuje się do rozdzielczości ekranu, na którym jest wyświetlany.

Nowością jest też możliwość rejestracji i logowania się za pośrednictwem konta na Allegro, Google+ czy Facebooku. Nowa wersja Ceneo działa zauważalnie szybciej od poprzedniej, co jest dużą zaletą. Odświeżony wygląd charakteryzuje się prostotą i czytelnością, a interfejs jest wygody w obsłudze. Ceneo zadbało również o zdjęcia produktów w wysokiej rozdzielczości, które skuteczniej zachęcają do zakupów. Wprowadzone zmiany oceniam na duży plus.

Ceneo.pl ma już ponad 7 lat. Serwis miesięcznie odwiedza ponad 4 mln unikalnych użytkowników, generując ponad 70 mln odsłon. Obecnie Ceneo ma w swojej ofercie ponad 12 mln ofert z niemalże 5 tyś. sklepów internetowych. Od 2007 roku porównywarka funkcjonuje w ramach Grupy Allegro.

Komentarze