Conotoxia to marka, którą Cinkciarz.pl wprowadza na międzynarodowe rynki. Spółka będzie realizowała usługi płatnicze i wymiany walut. Pierwsze akcje promocyjne rozpoczną się już wkrótce w USA. Cinkciarz.pl oraz Conotoxia, będą funkcjonować równolegle wobec siebie. Łączą je założenia strategiczne i komunikacyjne. Nie zmieni się identyfikacja wizualna. Logo, kolorystyka i układ graficzny pozostają identyczne. Spółka Conotoxia posiada licencję instytucji płatniczej. Cinkciarz.pl na mocy zawartej z nią umowy agencyjnej również może z tej licencji korzystać. To oznacza, że Cinkciarz.pl i Conotoxia są hybrydą, mogącą świadczyć usługi przekazów pieniężnych, płatności, przelewów oraz wymiany walut. - Cinkciarz.pl to brand, w który od lat inwestujemy i z którego nie zamierzamy rezygnować. Jest niezwykle rozpoznawalny, mocny i jednoznacznie kojarzony z wymianą walut. Nie boimy się nazw silnych marketingowo. Jesteśmy pewni, że Polonia świetnie wyłapuje je w natłoku obcojęzycznych reklam. Jednocześnie rozszerzamy swój przekaz i wychodzimy poza sektor klientów posługujących się językiem polskim. Chcemy, aby z serwisu korzystali rodowici Amerykanie, Anglicy, Norwegowie i obywatele krajów na całym świecie - mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl. Kampania marketingowa Conotoxii rozpocznie się w krajach, w których nie obowiązuje wspólna, europejska waluta, a jednocześnie rynek bankowości elektronicznej jest najbardziej rozwinięty. Pierwsze akcje promocyjne rozpoczną się w USA, a następnie w Wielkiej Brytanii i krajach skandynawskich.

Zobacz również