W każdym z miast na trasie Akademii Empathy, goście konferencji będą mieli szansę wygrania audytu dla swojego sklepu internetowego, który przeprowadzą eksperci Empathy Internet Software House. Siedmiu szczęśliwych e-sprzedawców otrzyma darmową analizę biznesową działalności ich firmy – od rozpoznania branży i otoczenia konkurencyjnego po zweryfikowanie funkcjonalności sklepów i ocenę ich efektywności. Partner wydarzenia – iStore.pl, rozda każdemu z uczestników konferencji kupon rabatowy o wartości 100 zł na założenie sklepu internetowego. Ci spośród przybyłych, który nie są jeszcze klientem firmy FreshMail, będą mogli skorzystać z darmowego, miesięcznego testowania systemu. Ponadto, każdy sklep i serwis internetowy, który do końca trwania roadshow (22 maja 2012) zarejestruje konto partnera w serwisie Dontpay i wystawi tam do sprzedaży co najmniej 5 produktów lub usług, otrzyma dodatkowy, bezpłatny pakiet promocyjny. Co więcej, od 1 czerwca do 30 sierpnia reklamy produktów i usług sklepów - uczestników wydarzenia, będą emitowane na stronie głównej katalogu ofert oraz w sekcji Polecamy platformy Dontpay.pl za darmo! Ciekawą propozycję przygotowała dla gości seminariów także firma ORBITVU. Na spotkaniach będzie można zapoznać się z pierwszym na świecie kompaktowym studiem fotograficznym z automatycznym wycinaniem tła – ALPHASHOT. To świetna okazja, by przyjrzeć się z bliska korzyściom zastosowania tego innowacyjnego rozwiązania w e-commerce. Szczegóły wszystkich promocji podane zostaną w czasie konferencji. Więcej szczegółów i bezpłatna rejestracja na www.akademiaempathy.pl E-commerce w praktyce - część druga już w maju

Zobacz również