Aktualności

Manubia: zmiany w kierunku analityki

manubia

Nowa Manubia V3 oferuje siedem typów raportów. Prezentują one dane z podziałem na okres, sprzedaż czy średnia średnią cenę produktu. Korzystanie z systemu stało się też dużo prostsze. Użytkownik nie musi szukać swojej konkurencji. Obserwuje swoje kategorie lub monitoruje produkty ze swojego asortymentu.

Dane można dowolnie na siebie nakładać i porównywać w ramach jednego okna np. sprzedaż dwóch marek obuwia męskiego można porównać z trendem całej kategorii. Ogromnej poprawie uległ system wyświetlania danych. Jest ładniejszy, bardziej dynamiczny i po prostu czytelniejszy.

Konrad Latkowski, współwłaściciel Manubia.pl: – Manubia V3 nad którą pracowaliśmy blisko trzy miesiące to całkowicie nowa wersja systemu. Odchodzi od kontrowersyjnego i niezgodnego już niedługo z regulaminem monitorowania konkretnego sprzedawcy na Allegro na rzecz monitorowania kategorii i produktów. Jednak to dopiero początek nowej drogi.

Co tydzień, od dnia premiery pojawiać się będą nowe raporty. W przygotowaniu jest m.in. bardzo istotna funkcja jaką będą „maski raportów”, które wprowadzą całkowicie nową jakość do percepcji danych. Jeszcze przed wakacjami pojawią się pierwsze systemy analizy danych. Powstają one przy współpracy z osobami od wielu lat zajmującymi się analizą dużych ilości danych w centrach badawczych.

Nowa Manubia to także zmiany w pakietach. Poprzednie (Basic, Silver, Gold) funkcjonują już tylko u klientów, którzy wykupili konto przed 2 kwietnia. Dla wszystkich nowych klientów i tych przedłużających abonamenty udostępnione są nowe:

• „Starter” – W cenie promocyjnej 49 zł to pakiet dla początkujących i chcących zapoznać się z działaniem Manubia.pl. Dostępne są opcje: Raportów kategorii i produktów, raportów czasu sprzedaży, oraz histogram cen.
• „Premium” – W cenie 249 zł dający pełen dostęp do działania systemu. Dostępne obecnie funkcje to: Raporty kategorii i produktów, raporty czasu sprzedaży, histogram cen, raport podkategorii, raport aukcji i sposobów promocji
• „PRO” – W cenie od 1200 zł to raporty dedykowane dla stale zwiększającej się grupy korporacyjnych sprzedawców, którzy chcą dokładniej analizować sprzedaż.
• eBay – Dla każdego z pakietów można dokupić usługę monitorowania sprzedawców platformy eBay w aż piętnastu krajach.

Szczegóły: www.manubia.pl

Komentarze