Biznes

Biznes telegram, 22.11.2012

biznes telegram

E-commerce w Chinach pędzi jak szalony – obywatele Państwa Środka przez ostatnie dwa lata co roku wydawali na zakupy w sieci dwa razy więcej, niż w poprzednim. Ceneo postanowiło pokazać kulisy tworzenia swojej najnowszej kampanii wizerunkowej. Tak, tej z zakonnicą.

Podsumowanie dnia 22.11.2012

Rynek e-commerce w Chinach rośnie w tempie ponad 100% rocznie

http://bit.ly/U1s29I

Dodatek Proseed o programie 3.1 PO IG już niebawem

http://bit.ly/UvyLcu

Ceneo pokazuje, jak powstawała nowa kampania wizerunkowa serwisu

http://bit.ly/TSQqrS

Stały abonament czy dostęp do treści na żądanie? Zależy od kraju

http://bit.ly/UJf0w6

 

Zdjęcie w nagłówku artykułu zostało udostępnione dzięki uprzejmości serwisu fotolia.com (© bloomua)

Komentarze