Notowana na rynku NewConnect spółka mPay S.A – dostawca innowacyjnych rozwiązań w obszarze płatności mobilnych – prezentuje wyniki finansowe za IV kwartał 2015 r. Wypracowany przez spółkę rezultat potwierdza, że mPay S.A. nie tylko kroczy ścieżką stabilnego rozwoju, ale również notuje wyraźne przyspieszenie – zarówno w obszarze podstawowej działalności, jak i w nowych segmentach, w które angażuje się od kilkunastu miesięcy. Zysk netto na IV kwartał roku obrotowego 2015 wyniósł 112 tys. zł. Bardzo dobre wyniki finansowe są efektem m.in. objęcia pod koniec III kwartału 2015 r. funkcji Prezesa Zarządu przez Macieja Orzechowskiego – doświadczonego managera z branży IT. Wyznaczone przez niego kierunki rozwojowe i cele oraz ich konsekwentna realizacja znajdują bezpośrednie odzwierciedlenie w coraz wyższych zyskach i obiecujących perspektywach na kolejne kwartały. Podstawę realizowanej przez mPay S.A. strategii  stanowią: sprzedaż usług integracyjnych w obszarze systemów płatności mobilnych, ciągłe rozwijanie portfolio produktowego i ekspansja na rynki lokalne oraz zagraniczne. W IV kwartale 2015 r. spółka postawiła na promowanie swojego flagowego produktu – aplikacji mobilnej mPay, dostępnej w wersjach na platformy Android, iOS i Windows Phone, zainicjowała rozmowy z liczną grupą jednostek administracji samorządowej, czego celem jest dalsze rozszerzanie sieci akceptacji płatności mobilnych za parkowanie oraz bilety komunikacyjne, a także wprowadziła na rynek jeden z pierwszych w Polsce portfeli elektronicznych w standardzie MasterPass – mPay Wallet. W obszarze ekspansji zagranicznej, spółka mPay sukcesywnie realizowała procedury, które umożliwią uruchomienie systemu płatności mobilnych w Bahrajnie. Ponadto mPay S.A. rozszerzyła swój zakres kompetencji w ramach współpracy z Grupą LEW S.A., jej większościowym udziałowcem, co otworzyło jej dostęp do sieci potencjalnych nowych klientów. Należąca do mPay S.A. marka Doładowania.pl w przedmiotowym okresie również notowała stabilny rozwój, cokorzystnie wpłynęło na  wyniki spółki. „Wyniki, jakie wypracowaliśmy w ostatnim kwartale ubiegłego roku są bardzo obiecujące. Wiele jednak przed nami. Jesteśmy zorientowani na dalszy rozwój produktów oraz stworzenie interesującej oferty dla obecnych i nowych użytkowników płatności mobilnych. Wczesną wiosną zamierzamy zaprezentować nowe rozwiązania i usługi, stworzone z myślą o segmentach m-payments, m-commerce oraz e-commerce. Na ten moment mogę wyjawić, że będą one dedykowane zarówno konsumentom, jak i biznesowi” – powiedział Maciej Orzechowski, Prezes Zarządu, mPay S.A. mPay S.A.

Zobacz również