SALESmanago, platforma Marketing Automation specjalizująca się w rozwiązaniach dla eCommerce i B2C, pozyskała 25 mln złfinansowania od 3TS Capital Partners. Środki zostaną przeznaczone na badania i rozwój produktowy oraz silną ekspansję na terenie Europy. Wcześniej w SALESmanago zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i prezes Grupy Integer.pl
SALESmanago zostało założone w 2011 roku przez Grzegorza Błażewicza i Konrada Pawlusa. Odtąd firma konsekwentnie buduje pozycję lidera marketing automation w regionie. Zatrudnia ponad 130 osób w biurach w
Polsce, USA, UK oraz Indiach, a także współpracuje z ponad 400
partnerami. Systemu SALESmanago używa ponad 5000 firm z branż eCommerce, B2C i B2B z ponad 40 krajów.
SALESmanago posiada unikalną technologię umożliwiającą gromadzenie
informacji o zachowaniu
klientów na stronach
www i aplikacjach
mobilnych oraz ich wykorzystywanie do automatyzacji i personalizacji marketingu we wszystkich kanałach. Obejmują one e-mail marketing, dynamiczne treści na stronie WWW,
mediaspołecznościowe, sieci
reklamowe i aplikacje mobilne.
„3TS to kolejny inwestor, który pozwoli SalesManago na dynamiczny rozwój. To przedsiębiorcy, którzy tak jak my lubią nowe technologie. Inwestycja sfinansuje naszą międzynarodową ekspansję i
pomoże rozwijać ofertę dla B2C i
sklepów internetowych. Marketing Automation w Europie, szczególnie w segmencie B2C, znajduje się na początku drogi. Chcemy odegrać bardzo istotną rolę w
budowaniu tego rynku” – mówi Grzegorz Błażewicz, prezes SALESmanago.
Zbigniew Łapiński z 3TS, który przeprowadzał inwestycję, dodaje: „Jesteśmy pod wrażeniem zespołu, produktu i filozofii SALESmanago. Nie możemy się doczekać wspierania ich w umacnianiu pozycji międzynarodowego lidera rynku”.
SALESmanago