Wydarzenia

Już 25 marca rozpocznie się dwudniowa konferencja Generation Mobile 2013

generationmobilelogo

Generation Mobile 2013 jest poświęcona szybko rosnącemu rynkowi mobilnemu. Jak zwiększać przychody z segmentu mobilnego? Jak modyfikować produkty, żeby odbiór na urządzeniach mobilnych był jak najlepszy? Jak umożliwić zakup naszych produktów? Jak planować skuteczne działania marketingowe? Jakie są modele zarabiania na aplikacjach? Jak sprzedawać i promować treści na różne urządzenia mobilne? Prelegenci na Generation Mobile 2013 odpowiedzą na te pytania.

Tematyka Generation Mobile 2013

  • mobilna sprzedaż, płatności mobilne, marketing mobilny,
  • ekosystemy aplikacyjne: iOS, Android, Windows Phone,
  • treści i usługi na urządzenia mobilne,
  • cyfrowe książki, magazyny, video,
  • wykorzystania geolokalizacji, gpsa, kodów QR,
  • systemy analizy skuteczności działań marketingowych,
  • rynek mobilny w Polsce i na świecie,
  • modele biznesowe na rynku mobilnym,
  • konkurs na najciekawszą aplikację w 3 ekosystemach aplikacyjnych,
  • chmura mobilna, bezpieczeństwo danych.

Uczestnicy Generation Mobile 2013

  • osoby wdrażające strategię mobilną w firmach i organizacjach,
  • portale, sklepy, wydawnictwa, serwisy social media,
  • startupy, VC, business angels,
  • działy sprzedaży, produkcji, marketingu, hr w firmach i organizacjach,
  • osoby odpowiedzialne za komunikację mobilną,
  • firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne,
  • producenci aplikacji, agencje reklamowe i mobilne.

W programie Generation Mobile 2013

  • prelegenci z Polski i zagranicy oraz prezentacje ekspertów branży mobile (wśród nich m.in.: Stefan Batory prezes zarządu , iTaxi.pl; Patrick Broman iOS team lead and product owner, Spotify; Timotej Gala managing director, Httpool; Mariusz Gąsiewski CEE mobile solutions, Google Polska; Dmitry Stavisky vice president international operations, Evernote),
  • case studies z Polski i zagranicy,
  • dyskusje panelowe o nowych trendach,
  • networking w kuluarach,
  • networking part.

Ważnym wydarzeniem podczas Generation Mobile 2013, podobnie jak podczas pierwszej edycji będzie rozwiązanie konkursu na najciekawszą aplikację w trzech kategoriach: Android, iOS oraz Windows Phone. Pierwszego dnia konferencji zostaną zaprezentowane zwycięskie aplikacje, a wręczenie nagród nastąpi podczas imprezy wieczornej.

Koszty udziału:

Ostatnia pula sprzedaży wejściówek na wydarzenie: 799 zł netto

Więcej informacji:
www.generationmobile.pl

Komentarze