Fundusz venture capital Phenomen Ventures zainwestował 20 mln dolarów w rozwój Foodpandy. Środki zostaną w dużej mierze przeznaczone na rozwój spółki w Europie Środkowo-Wschodniej. W ciągu dwunastu miesięcy polski oddział Foodpandy nawiązał współpracę z ponad 1200 restauracjami w całym kraju, w tym z siecią McDonald’s, z którą testuje usługę McDonald’s w Dostawie. Spółka zamierza w 2014 roku rozpocząć działania w nowych miastach. Ekspansja będzie wspierana przez szeroko zakrojoną kampanię reklamową, na którą składać się będą spoty emitowane w telewizji i radiu, a także kampania outdoorowa. Firma planuje też rozwój samego serwisu i aplikacji mobilnej. Największe zmiany będą dotyczyły tej ostatniej. Wprowadzenie nowej aplikacji mobilnej - na systemy iOs, Android, Windows Phone - pozwoli konsumentom jeszcze sprawniej zamawiać ulubione posiłki z dostawą do domu. Właściciel Foodpanda planuje także wprowadzenie programu lojalnościowego dla użytkowników.

Zobacz również