W I kwartale 2014 roku firma Benhauer – operator systemu marketing automation SALESmanago – wygenerowała przychody w wysokości 1,2 mln zł, czyli o 280% więcej w stosunku do Q1 2013. Zysk netto wyniósł 300 tys. zł, co stanowi wzrost o 150% wobec tego samego okresu w ubiegłym roku. Z SALESmanago korzysta już ponad 1 000 firm. W pierwszym kwartale 2014 klientami SALESmanago zostało ponad 200 nowych firm , wśród nich m.in. DUKA, Lech Poznań, Merlin.pl, Fru.pl, Home Broker. – Rozwój rynku Marketing Automation w Polsce nabiera tempa. Coraz więcej marketerów zdaje sobie sprawę, że klasyczne podejście do marketingu i koncentracja na ściąganiu ruchu na stronę jest coraz mniej efektywne. Właściciele firm coraz częściej oczekują od działów marketingu zaangażowania w sprzedaż i w budowę trwale działających procesów marketingowych. W tym kontekście system do automatyzacji marketingu staje się bardzo ważnym aktywem w każdej firmie – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes SALESmanago Marketing Automation. W lutym w SALESmanago zainwestował Rafał Brzoska, założyciel Integer.pl, który przejął 20% akcji w zamian za 5 mln zł.

Zobacz również