Finanse

Jak i gdzie przechowywać gotówkę w biurze?

Ciągły napływ gotówki, weksli, rachunków i innych dokumentów może stanowić w biurze dość istotny problem. W natłoku bieżących zadań, ławo przeoczyć jakąś wpłatę lub zawieruszyć pokwitowanie, narażając się tym samym na straty lub nieprzyjemności. Rozwiązaniem będą sejfy wrzutowe, pozwalające na szybkie deponowanie gotówki.

Pierwszym, co przychodzi na myśl w kontekście przechowywania gotówki, są kasetki na gotówkę, jest to jednak mało komfortowe rozwiązanie. Za każdym razem trzeba ją otwierać i zamykać, a każdy może bez problemu ją wynieść. Inaczej jest w przypadku zakotwionych do podłoża sejfów wrzutowych, których tak po prostu nie można wynieść, a które są zdecydowanie wygodniejsze w użytkowaniu. Są one przeznaczone do deponowania gotówki i dokumentów, bez potrzeby ich każdorazowego otwierania przy dokonywaniu wrzutu. W opinii ekspertów, doskonale sprawdzą się szczególnie tam, gdzie niezbędny jest stały kontakt z klientem. Możemy po prostu wrzucać depozyt, a dopiero pod koniec dnia zająć się segregacją.

W zależności od modelu oraz preferencji klienta, otwór wrzutowy może znajdować się u góry lub z boku urządzenia. Dla bezpieczeństwa można go zamykać na noc, natomiast w ciągu dnia jest on stale otwarty, co ułatwia korzystanie z sejfu. Można także wybrać opcję z szufladą wrzutową – wyjaśnia Wojciech Tyburski, Dyrektor Handlowy Konsmetal.

Gotówka deponowana w takim sejfie jest bezpieczna, ponieważ każdy może coś wrzucić, ale tylko osoby uprawnione mają dostęp do zdeponowanych rzeczy. Ponadto, konstrukcja otworu wrzutowego uniemożliwia wyłowienie depozytu.

KONSMETAL

Komentarze